12 Ekim 2010 Salı

Modül 1’de Öğrendiklerim

1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

12 yorum:

  1. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

    Evet.Bilgisayar ve diğer teknolojik araçlarla sıkça işbirliği yaparak bu konuda kendimi daha da geliştirmemi sağladı.


    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

    Öğrenci projeler sayesinde bilişsel becerilerini ortaya çıkararak kendi kendini denetlemeyi öğrenecektir. Bu sayede günümüz becerilerine sahip olmayı başaracaktır.

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

    Öğrencilerin beceri ve ilgilerine göre oluşturulacak gruplarla derse farklı bakış açıları oluşturacak konu seçimleriyle gerçek hayatı birleştirerek daha kalıcı öğrenme sağlanabilir.

    YanıtlaSil
  2. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    Yaratıcı yanımı keşfettim.

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    Her konuda aktif olmaları ve etkin katılımcı olmalarını sağlar.

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
    Projeyi öğrenci yapar, ben sadece katılımını sağlarım.

    YanıtlaSil
  3. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

    1.Kısmen. çünkü yaptığım sunum çalışmalarından öğrencilerinin doğrudan yararlanması sağlamaktadır.
    2.Bunları örnek alarak 21. Yüzyıl Becerileri edinmelerini sağlar.
    3.Birebir uygulayarak

    YanıtlaSil
  4. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

    1Evet sağladı.
    2 Teknolojik gelişmelere ve bilgilere daha çabuk ulaşmada faydası olur.

    3Örnek çalışmalar rehberliğinde kullanabilirim

    YanıtlaSil
  5. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    cevap Evet.değişen şartlara ayak uydurmamız ve teknolojiyi kullanmamız gerektiğinin düşünüyorum.
    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?paylaşımı kolaylaştırır.

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim? süreklilik arz edecek şekilde.

    YanıtlaSil
  6. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    - Hayır.çünkü çok karmaşık ve anlamsız
    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    2- Teknolojiyi kullanabilme ve bilgiye ulaşma yollarını öğrenmede faydası olabilir

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
    3- pratik işlemlerden oluşan ve yaparak-yaşarak öğrenmeye dayalı somut yaşantılar içeren projeler daha verimli olur .Bu yaklaşım çok karmaşık olduğundan öğrenciyi de öğretmeni de zorlamakta.daha pratik hale getirilmeli

    YanıtlaSil
  7. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    evet sağladı.Yeni bir çalışma yapmak güzeldi.

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    etkin katılımlarını sağlar ve yeni şeyler üretmelerine yardımcı olur.Hazır bilgiyi almak yerine üretme becerisini geliştirir.


    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
    Temel ilkeleri açıklarım ve gözlemci olarak çalışmalarını takip ederim

    YanıtlaSil
  8. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

    1. Evet. Çünkü biz projeyi hazırlıyoruz ve Öğrencilerin o konuda ilerlemelerini takip ediyoruz.
    2. Sonuçta bunu kullanarak teknolojinin gereklerini kullanıyorlar araştırıyorlar ve öğreniyorlar
    3.Zaten kendileri araştırdıkları için kalıcı olacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    Kısmen evet.Bu modül sayesinde öğrencilerin projeler üreterek öğrenmelerine önderlik edebiliriz.
    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    Bu projeler sayesinde öğrencilerin eğitimde ve öğrenmede teknolojiyi kullanmalarına önderlik edilebilir.
    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
    Bu projeleri eğitim ve öğretimin daha verimli olabilmesi için;öğrencileri daha üretken ve araştırmacı hale getirmede kullanabiliriz.

    YanıtlaSil
  10. -Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?Evet.Bilmem,öğrenmen ve pekiştirmem gereken çook şey var.Oku oku bitmiyor.

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?Bizzat projeleri yapıp teknolojiyi kullanarak.

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabiliHer konunun ana hatları ile ilgili döküman hazırlatarak.

    YanıtlaSil
  11. -Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    sağladı, teknolojiden korkmamayı öğrendim.

    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    Onlara çalışma yaptırılarak.

    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

    YanıtlaSil
  12. 1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
    Evet, sağladı.
    2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
    Ancak projelerle, hayat sınıfa taşınabiliyor.
    3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
    şartları göz önünde bulundurarak.

    YanıtlaSil