1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilEvet.Bilgisayar ve diğer teknolojik araçlarla sıkça işbirliği yaparak bu konuda kendimi daha da geliştirmemi sağladı.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Öğrenci projeler sayesinde bilişsel becerilerini ortaya çıkararak kendi kendini denetlemeyi öğrenecektir. Bu sayede günümüz becerilerine sahip olmayı başaracaktır.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
Öğrencilerin beceri ve ilgilerine göre oluşturulacak gruplarla derse farklı bakış açıları oluşturacak konu seçimleriyle gerçek hayatı birleştirerek daha kalıcı öğrenme sağlanabilir.
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilYaratıcı yanımı keşfettim.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Her konuda aktif olmaları ve etkin katılımcı olmalarını sağlar.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
Projeyi öğrenci yapar, ben sadece katılımını sağlarım.
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSil2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
1.Kısmen. çünkü yaptığım sunum çalışmalarından öğrencilerinin doğrudan yararlanması sağlamaktadır.
2.Bunları örnek alarak 21. Yüzyıl Becerileri edinmelerini sağlar.
3.Birebir uygulayarak
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSil2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
1Evet sağladı.
2 Teknolojik gelişmelere ve bilgilere daha çabuk ulaşmada faydası olur.
3Örnek çalışmalar rehberliğinde kullanabilirim
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilcevap Evet.değişen şartlara ayak uydurmamız ve teknolojiyi kullanmamız gerektiğinin düşünüyorum.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?paylaşımı kolaylaştırır.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim? süreklilik arz edecek şekilde.
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSil- Hayır.çünkü çok karmaşık ve anlamsız
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
2- Teknolojiyi kullanabilme ve bilgiye ulaşma yollarını öğrenmede faydası olabilir
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
3- pratik işlemlerden oluşan ve yaparak-yaşarak öğrenmeye dayalı somut yaşantılar içeren projeler daha verimli olur .Bu yaklaşım çok karmaşık olduğundan öğrenciyi de öğretmeni de zorlamakta.daha pratik hale getirilmeli
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilevet sağladı.Yeni bir çalışma yapmak güzeldi.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
etkin katılımlarını sağlar ve yeni şeyler üretmelerine yardımcı olur.Hazır bilgiyi almak yerine üretme becerisini geliştirir.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
Temel ilkeleri açıklarım ve gözlemci olarak çalışmalarını takip ederim
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSil2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
1. Evet. Çünkü biz projeyi hazırlıyoruz ve Öğrencilerin o konuda ilerlemelerini takip ediyoruz.
2. Sonuçta bunu kullanarak teknolojinin gereklerini kullanıyorlar araştırıyorlar ve öğreniyorlar
3.Zaten kendileri araştırdıkları için kalıcı olacağını düşünüyorum
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilKısmen evet.Bu modül sayesinde öğrencilerin projeler üreterek öğrenmelerine önderlik edebiliriz.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Bu projeler sayesinde öğrencilerin eğitimde ve öğrenmede teknolojiyi kullanmalarına önderlik edilebilir.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
Bu projeleri eğitim ve öğretimin daha verimli olabilmesi için;öğrencileri daha üretken ve araştırmacı hale getirmede kullanabiliriz.
-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?Evet.Bilmem,öğrenmen ve pekiştirmem gereken çook şey var.Oku oku bitmiyor.
YanıtlaSil2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?Bizzat projeleri yapıp teknolojiyi kullanarak.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabiliHer konunun ana hatları ile ilgili döküman hazırlatarak.
-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilsağladı, teknolojiden korkmamayı öğrendim.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Onlara çalışma yaptırılarak.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
1-Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
YanıtlaSilEvet, sağladı.
2-Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Ancak projelerle, hayat sınıfa taşınabiliyor.
3-Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
şartları göz önünde bulundurarak.